torstai 17. lokakuuta 2013

Pojan pipo

Tämä viikko menee ilman yksiäkään valmiiksi saatuja sukkia. Moniakin olen aloittanut, mutta en ole ollut tyytyväinen. Niin olen sitten vetänyt puikot pois ja purkanut. En ihan alkuun, mutta siihen lyhyen resorin juureen. Lankana siis saman kuin edellisissä sukissa, vain eri värinä.
Otin sentään kuvan yhdestä aloituksesta, mutta sekin meni purkuun. Ei siksi etten olisi tykännyt vaan siksi että tuli liian reiällistä. Kun oli tarkoitus että säärystimet lämmittäisivät yöllä kylmiä ja kolottavia pohkeita, niin malli oli vääränlainen. Alun 2 cm resori jäi odottamaan jatkoa.

Neuloin tässä jossain välissä mikrotuelleni pipon kun siitä oli ollut juttua jo useamman vuoden ajan. Onhan tuolla kaikenlaisia pipoja jos minkänmoisilla logoilla, mutta ne ei enää kelpaa aikuiselle miehelle. Ehdottelin ensin ihan mustan pipon neulomista kun villalankoja löytyy kotoa ilman että ostamaan pitäisi lähteä. Netistä hän etsi samanlaisen pipon kuvan jostain amerikkalaisesta nettikaupasta. Siinä oli lankana 100% akryyli. Minä sitten kaivelemaan kätköjäni ja näin laadukkaita lankoja sain yhdistettyä yhdessä neulottavaksi. Musta ja valkoinen siis samaa ja harmaa vähän paksumpaa. Hyvin kävivät yhteen. Tuli aika napakka pipo, painoa 57g.
Nyt vielä kuva täysin kukassa olevasta kaktuksesta. Minä sitä olen muistanut kehua kun niin kauniisti kukkii ja väri on tuo mun pinkki.

9 kommenttia:

  1. Juuri tuollainen peruspipo on monen miehen mielestä se paras.
    Upeasti kukkii kaktuksesi

    VastaaPoista
  2. Kylläpä kaktus kukkii hienosti.

    VastaaPoista
  3. Kaunis pitsineulemalli. Kaktuksessasi on ihanat kukat. Minulla ei vielä kuki tuo kukka...

    VastaaPoista
  4. Upeita neuleita. Uskomattoman paljon kukkia tuossa kaktuksessasi. Meillä satoi 15 cm lunta viimeyönä, joten olen täällä innoissani.

    VastaaPoista
  5. Yleensä peruspipo on paras. Tuo kaktus on aivan upea.

    VastaaPoista
  6. hyvä peruspipo! en ollut huomannut voittoani KIITOS!

    VastaaPoista
  7. Kaunia peruspipo.. Ihana tuo kaktus =))

    VastaaPoista
  8. Kivoja olet tehnyt ja tuo kaktus on tosi upea.

    VastaaPoista
  9. Miunkin kaktus kukkii! Harvoin tulee neulottua tuollaista peruspipoa, mutta nyt kun katselen siun neulomaasi, huomaan että ehkäpä pitäisi! Hieno pipo.

    VastaaPoista