sunnuntai 22. syyskuuta 2024

Ihanat varrettomat kukkasukat

Tuntuu että näitä uusia suomalaisia suunnittelijoita syntyy kuin sieniä sateella. Ainakin näitä kirjoneulesukkien suunnittelijoita on vuosien varrella tullut useampikin. Juuri tällaisia joihin minä olen ihastunut kun heidän mallinsa ovat kaikki sellaisia että täytyy olla tosi tarkkana seuratessa mallipiirroksia. Joka rivi kun on erilainen niin siitä syntyy kaikkia ihanuuksia. Tämä sukkapari oli alkukesästä Hanni Kaartoaho Design suunnittelema KAL-neulonta joka oli vallan mennä ohi mun silmien. Jostain kauniit pikkusukat putkahtivat facen etusivulle. Sitten vain etsimään että kenen on malli.

Muuten olisi olleet sopivat mun isoihin jalkoihin mutta terä jäi liian lyhyeksi. Olisin voinut jatkaa muutaman sentin ihan sileällä mutta en olisi tykännyt niin pitkästä kärjestä ilman kuvioita. Hanniltahan on nyt ilmestynyt samalla kuviolla polvisukat ja ohje löytyy maksullisena esim. Hand Finnishedin verkkokaupasta. Lankoja meni mun pieneen sukkapariin vain 50g. Lyhyt kaksinkertainen varsi, kantapää ja kärki neulottu 2:n puikoilla, kirjoneule 2½. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti