sunnuntai 7. elokuuta 2022

Pikkusukkia enemmänkin

Nyt näin marjastus ja sienestysaikaan ei oikein tahdo ehtiä yhtään neulomaan vaikka mulle se on niin tärkeää että jos ei muuten niin 10 minuuttia ennen nukkumaan menoa otan neulomuksen käsiini. Olen nyt näitä pikkusukkia neulonut varastoonkin. Näissä kun ei tarvitse seurata ohjetta niin on hermolepoa samalla. En ole aiemmin niin ajatellut sitä että kuinka paljon sukan varren pitää joustaa vauvallakin. Ihan keskoset ovat eri juttu mutta muutaman viikon ja kuukauden ikäisellä voi olla jo sellaiset pohkeet että tekee tiukkaa mahtumisen kanssa jos on oikein tiukan aloituksen tehnyt luontikerroksella. Niinpä näissä 2½:n ja 2:n puikoilla neulottavissa olen luonut silmukat 3:n puikolle.

Kun löytyy tuolta vaatehuoneesta hyvin marinoituneita lankoja jotka ovat 100% villaa niin eihän niistä voi sukkia tehdä kuin vauvoille. Siis tuo Novita Wool. Nuo muuthan ovat tuoreempia ja niissä toki se 25% polyamidia että kestävät kulutusta. Vaikka junasukka on ollut mun mielestä se kaunein vauvansukka jo pitkään niin nyt olen muutaman parin neulonut ihan perussukkia kun niitäkin joku välillä kyselee. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti